Kepada semua pengguna S-libV1001, kami sentiasa mengorak langkah dan mencari jalan terbaik untuk memberi penyelesaian kepada semua pelanggan kami.
Setelah (+)(-) 10 tahun dalam industri ini kami dari awal lagi telah menetapkan matlamat untuk berjaya dalam bidang automasi pusat sumber sekolah. Jadi antara intiative awal yang kami telah pastikan berjalan adalah mewujudkan satu hotline support yang selalu dikenali sebagai Helpdesk.
Ini adalah salah satu penentu kejayaan dalam bidang IT@Aplikasi, iaitu khidmat sokongan secara berterusan. Jadi sekiranya terdapat persoalan atau kemuskilan sila berhubung terus dengan Helpdesk kami di
Hotline & Helpdesk: 019-411 5526
E-Mail : support@hdasolution.com
Kami sedia mambantu sekiranya di beri peluang dan bertanya. Jadi penentu kelancaran sistem adalah apabila ada kominikasi dua hala berterusan antara pengguna dan juga pembekal aplikasi.
Jadi, ... sudahkah anda memaklumkan kepada Helpdesk kami kemuskilan yang anda hadapi. kalau belum sila berbuat demikian segera bagi memastikan masalah diselesaikan dan dapat memberi nilai kepada perisian yang anda beli.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Program bersama mgb kedah
Sehari bersama mgb kedah Persediaan guru besar yang hadir mengambil tempat. Sessi pembentangan dan pengenalan kepada sistem automasi s-lib...

-
Sistem Pengurusan Pusat Sumber SLIB V1001 Offline Sistem- Sesuai bagi semua peringkat sekolah sama ada sekolah kategori Bandar atau Luar...
-
Kursus Peningkatan Profesionalisme Pengetua Malaysia Terengganu Tarikh : 15-17 April 2018 Tempat : Holiday Villa Hotel, Kota Bharu, Kelant...
-
SLIB NILAM merupakan sistem yang dibangunkan oleh Programmer HDA bagi memenuhi kehendak dan Keperluan sekolah. NILAM Tambahbaik ini menggu...
No comments:
Post a Comment