i. Sokongan atas talian sekiranya terdapat masalah teknikal(Remote Application Support).
ii. Back-up data atas talian.
(Catatan : perkhidmatan ini adalah untuk pengguna yang mempunyai kemudahan internet sahaja)Antara kemudahan komunikasi lain ialah anda boleh menghubungi kami melalui Skype id support_hda.
Kami cuba sentiasa berada di atas talian mulai 8.30 am hingga 5.30 pm pada hari-hari bekerja.
Jadi kepada pelanggan slib v1001, sila berhubung dengan helpdesk kami segera untuk mendapatkan khidmat tersebut di atas. kami sedaya upaya membantu supaya package yang dilanggan akan dimanafaatkan di sekolah sepenuhnya.
Saya perlukan manual penggunaan sistem s-lib kerana saya adalah penyelaras perpustakaan menggantikan GPM lama yang berpindah.
ReplyDeleteSalam.boleh tak emelkan saya manual penggunaan s-lib v1001. dgzakiah@gmail.com (SMK Seksyen 9,Shah Alam) terima kasih.
ReplyDeleteSalam, saya juga inginkan manual penggunaan s-lib.saya gpm baru tahun ini...jika ada, mohon emelkan ke puterieya@yahoo.com
ReplyDeleteSalam, saya juga inginkan manual penggunaan s-lib.saya gpm baru tahun ini...jika ada, mohon emelkan rahisah70@yahoo.com. tq
ReplyDeleteAssalamualaikum, sya inginkan manual penggunaan S-Lib, mohon emelkan kpd normajunoh298@gmail.com
ReplyDeleteSalam, saya juga inginkan manual penggunaan s-lib.saya gpm baru tahun ini...jika ada, mohon emelkan ke soffya86@gmail.com
ReplyDelete